تنهايي

مي گن تنهايي واقعي طوريه كه تو وسط يه جماعت احساس تنهايي مي كني.. تو شلوغي.. تو سر و صدا…

اما راستش من اينو باور ندارم. من عميقا احساس مي كنم تنهايي يه چيز فرميه. شكل داره و شكلش شكل آدم تنهاست و نه چيز ديگه. مثلا من حتي چهره ي خيره ي به ابديت زل زده ي يه آدم تنها در جمعيت مترو رو هم واقعا چهره ي يه آدم تنها نمي بينم، به نظرم تنهايي اون چهره تو جمعيت محو ميشه…

چهره ي آدم تنها مثلا چهره ي منه وقتي بشقاب غذا به دست كنار ميز آشپزخونه مي ايستم و غذامو تا نصف بيشترش مي خورم همينطور كه دارم فكر مي كنم بشقاب رو كجا بذارم كه منظره ي روبه روش كمتر ملال آور باشه. يا اون وقتيه كه همون بشقاب نصفه رو مي برم جلوي تلويزيون و همينطور كه قاشقاي آخرشو مي خورم در پي كانال مطلوبي كه وجود نداره غذا كوفتم ميشه…

تنهايي اصلا اون احساس يأسي نيست كه در اثر روابط ناكام ايجاد ميشه. اون اسمش يأس از روابط ناكامه… تنهايي اينيه كه مثلا من ساعتاي ده و نيم يازده كه لذت بران از حضور خودم جايي نرفتم و نشستم خونه ، يهو گوشي رو برمي دارم و زنگ مي زنم خونه ي مامان و اگر برنداره دوباره زنگ مي زنم و اگر باز برنداره پيغام مي دم، اينجاش هم نه، تنهايي اون وقتيه كه بعد از شماره ي مامان تلگرامو باز مي كنم و براي اميرحسين پيغام ميذارم… خورشيد.. خورشيد جان؟

خورشيد جان اغلب اين وقتا تلفنشو پرت كرده يه گوشه و با انگشتاي نازك و كمر خميده روي لپ تاپ تند تند تايپ مي كنه…

آخراي شب اميرحسين رو پيدا مي كنم و براش از كج و معوج ترين جاهاي اتفاقا تند و تند قصه و غصه مي گم. اين طرف اونطرف مي كنم وبا اضطراب هيجان زده پريشونيهامو باهاش چك مي كنم كه يه وقت يه كدومشون علامت ديوانگي يا حماقت يا پست فطرتي نباشن. 

اميرحسين خيلي لطف داره كه به اين حرفا گوش ميده اما من از اينكه كسي به اين حرفا گوش ميده كه لطف داره واقعا درد مي كشم. ساكت هم نميشم البته. بايد حرف بزنم. تنهايي گاهي واقعا وحشت آوره

این نوشته در Uncategorized ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

پاسخی بگذارید

